BursaBursa HaberBursa HaberleriBursa PostasıBursa Son DakikaBursasporOsmangaziYıldırımNilüferBursa Hava Durumu
DOLAR
34,5766
EURO
36,0557
ALTIN
3.009,26
BIST
9.463,78
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Yağmurlu
19°C
İstanbul
19°C
Yağmurlu
Cumartesi Az Bulutlu
9°C
Pazar Az Bulutlu
11°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
10°C
Salı Parçalı Bulutlu
12°C
İlan Verme Sitesi
Reklam

‘Yılın En İyi Müşteri Deneyimini Sunan Markası’ Yurtiçi Kargo oldu

Müşteri Deneyim Endeksi araştırmasında Yurtiçi Kargo, 2019 ve 2020 yıllarının ardından 2021 yılında da kargo sektörünün en iyisi oldu. Yurtiçi …

‘Yılın En İyi Müşteri Deneyimini Sunan Markası’ Yurtiçi Kargo oldu
BurHOST

REKLAM ALANI
30.03.2022 12:36
10
A+
A-

Müşteri Deneyim Endeksi araştırmasında Yurtiçi Kargo, 2019 ve 2020 yıllarının ardından 2021 yılında da kargo sektörünün en iyisi oldu.

Yurtiçi Kargo, Şikayetvar.com verilerine göre, kargo sektörünün ’En İyi Müşteri Deneyimi Sunan Markası’ oldu. Markaların uçtan uca şikâyet yönetim becerisinin ödüllendirildiği A.C.E Awards’da 57 sektörden 96 marka ödüllendirildi. Yıllık 1,5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırmasında Yurtiçi Kargo, 2019 ve 2020 yıllarının ardından 2021 yılında da kargo sektörünün en iyisi oldu.

“Müşterilerimizden gelen her yorum bizim için çok değerli”

3 yıl üst üste aldıkları birincilik ödülü hakkında açıklama yapan Yurtiçi Kargo Ürün, Marka ve Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Sezgin Akar, “3 yıl üst üste kargo sektörünün en kusursuz müşteri deneyimini sunan markası ödülünü almış olmaktan dolayı gururluyuz. Bizler mutlu müşteriler oluşturmak için çalışıyoruz ve bu organizasyonlar sayesinde başardığımızı görmek bizi onurlandırıyor. Hangi kanal üzerinden gelirse gelsin, şirketimizin sunduğu hizmet ile ilgili yapılan her yorumu, eleştiriyi ve şikayeti ve tebriği değerlendirmeye alıyoruz. Her zaman müşterilerimizin dönüşlerinin bizi daha ileriye taşıyacağını düşünüyoruz ve tüm yorumlara değer veriyoruz” dedi.

Şirketin, hizmet kalitesini her geçen yıl daha ileriye taşıma amacıyla önemli projeleri hayata geçirdiğini ifade eden Akar, “Şirketimiz kurulduğu ilk günden bu yana işini, operasyonel mükemmelliğe ulaşma ciddiyetiyle yapıyor. Söz verdiğimiz gibi sloganımızın altında yatan düşünce de tam olarak budur. Bu sebeple bize gelen şikayetlere düzeltmemiz gereken konu başlıkları olarak bakıyoruz ve bu alanda şikayetleri azaltacak projeler geliştiriyoruz. Yaptığımız bu çalışmaların geri dönüşünü kamuoyu araştırmalarının sonucunda verilen ödüllerle almanın mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz” dedi.

REKLAM ALANI

Son yıllarda her sektör için dijitalleşmenin büyük önem kazandığını dile getiren Akar, sözlerini sonlandırdı:

“Müşterinizin ne dediğini doğru anlarsanız, hamlelerinizi de doğru belirleyebilirsiniz. Gelen şikayetleri ve teşekkürleri doğru ölçümleyebilir ve kök nedenlerini doğru tespit edebilirseniz geliştirdiğiniz her proje sizi müşterinizin gözünde bir adım daha öne çıkaracaktır. Bunu yaparken de dijital dünyanın olanaklarından faydalanmak durumundasınız. Operasyonunu, Müşteri Deneyimini, Müşteri Hizmetlerini dijitalleştirmemiş, anlık takip altına almamış, detaylandırmamış bir şirketin başarıya ulaşabilmesi pek mümkün değildir.

“3 yıl üst üste Türkiye’nin en itibarlı kargo markası olduk”

Yurtiçi Kargo’nun deneyimli saha personeli ve yönetici kadroları sayesinde son 3 yıldır Şikayetvar’daki birinciliğimizin yanı sıra 15 bin katılımcının oylarıyla belirlenen İtibar Endeksi Araştırmasında da Türkiye’nin en itibarlı markası seçilmiş durumdayız. Mart ayında aldığımız bu iki büyük ödül için tüm müşterilerimize ve çalışma arkadaşlarımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz.”

REKLAM ALANI
Reklam

REKLAM ALANI
ETİKETLER: , , , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.